Torsdag

Torsdagen börjar lida mot sitt slut,
jobbar till 22 sen ska jag bege mig hemmåt, somna och vakna till en fredag.
Gillar fredagar starkt!

Helgens planer är att åka och hämta min jacka som varit inlämnad på lagning allt för länge, köpa målarfärg och kakel. Och det är med kakel är inte helt lät... jag skulle vilja säga; HJÄLP MIG!

Köksåpen är vitblanka och bänkskvan mörkgrå... var ska kaklet ha för färg??
Lite diskret, en ljusgrå färg
Eller lite mer syngligt, en stark röd färg
Eller en kombination av vita, gråa och svarta rutor som sitter huller om buller
Eller någon annan färg? Grön kanske?

Synpunkter, tips och ideer tack!


Kommentarer
Postat av: Carro

JAg röstar för en diskret färg :)



Gleder meg till på lördag!

Ska bli skoj :D

2009-09-24 @ 21:04:15
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0