Senaste nytt

semestern är över sedan två veckor tillbaka, tillbaka till verkligheten. Var tufft att starta upp jobbcellern igen men känner samtiigt att semestern gett mig massa energi, vilkt käns väldigt bra.
Började med ett par dagars jobb på skolan, sen jobbade jag vidare på Tysklandsbåten. Åkte som persornlig assitent med honom jag jobbar med. En trevlig resa med god mat och lite shoping i Tyskand. Efter 2 dygn på båten kom jag mycket sliten hem på Lördagen för en vecka sedan. Ladde batterierna och festnerverna ett par timmar sen bar det av på bryggfest hos Öjje. Perfekt väder, härliga människor, en bra kväll. Sen fortsatte ännu en vecka på skolan. Fick världens finaste ord av en lika fin blomma av mina jobbarkompisar när jag  fredags gjorde min sisita "officiella" dag där... räknar med att de behöver vikariehjälp ganska snart och då finns jag redo. Helgen har gått i träningens tecken. I Lördags hade jag och C1 den årliga nyttigetsdagen. Spinning (55 min), gå hem till henne (35 min), fisk och sallad, promenad från majorstuen till Sognsvann (1 timme), äta fruktblandning och njuta av den fina platsen som Sognsvann faktiskt är. På söndagen kom jag upp tidigt för att genom för att träningspass till sen blev det mys vid sognsvann resten av dagen... kanske sista bikinidagen för den här säsongen!?

BRYGGFEST


SÖNDAGSHÄNG I PARKEN


SOMMAR VID SOGNSVANN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0