Diskutera aldrig skor med en mann

Hon -Å mina nya stövlar, de är så snygga!
Han -Ja, de är okej
Hon -OKEJ?!? Är det  bara okej
Han -Nää de är snygga. Men alltså när ja ser tex de skorna (pekar) då tycker jag de är snygga. När jag ser de (pekar) så tycker jag de är snygga, Men ni när tjejer ser ett par skor kan ni ju stå å prata om hur söta dem är, som att det vore en bebis.
Hon -Men vadå, är skor bara fula eller snygga för dig?
Han -Ähh ja?..... Men sen beror de ju på vad du har till.. som de skorna kan ju va snygga med rätt kläder men se fula ut när de bara stå där
Hon -Ja men då får du väl tänka att jag har andra kläder på mig nu då. Om ja går in i affären och testar ett par skor så tänker jag genom garderoben och byter om i huvudet för att se vad som kan passa. Har ja inget som passar tänker jag på hur mycke som finns på kontot.
Fattar inte hur du inte kan ha ett mellanting. Skulle vilja vara i en killes hjärna en dag
Han -Nej, det vill du inte
Hon (tänker kort) -Nej det vill jag inte. Går mummlande ifrån Tur att man blev tjej

Kommentarer
Postat av: Lina

hahhahahah ännu ett klockrent inlägg...fortsättningsvis så delar du dina skortankar med oss C2!

2010-08-13 @ 12:35:22
URL: http://lijna.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0