Bättre sent än aldrig...

Förra veckans mål är nu uppnåt. Jag har beställt min första kurs som är rättskunskap, ska bli intresant!

Veckan börjar segt, jag saknar energi och har sedan igår haft ett väldigt chokladsug. Det är jobbigt. Kommer jag kunna hålla mig till helgen?!? Fortsättning följer....

Tips till den sötsugna;

-Baka en chokladbollsdeg, ställ fram en tallrik socker... ÄT
-En specialitet är glass och skivad banan. Toppa med massa oboy och socker
-Ett annar glasstips är att smula över degistive kex...mmm
-Vispa all grädde du kan finna i kylen, blanda i lite oboy och ställ i frysen tills det blivit lagom hårt
-Skiva ost, lägg på en klick marmelad och rulla ihop osten
-Baka en sockerkaksmet och ät den i rinnande format. Eller vispa bara ihop ägg och socker och ät den redan där.

Nu ska ja koka mig ett ägg och försöka fokusera på nåt annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0