En överaskningarnas dag

Igår hade jag hemligt planerat en myslördag för mig och Martin....

Väcknig klockan 8a för att äta Havregrynsgröt, lurade med Martin till gymet. Vi körde ett spinningpass och sen slappnade vi länge av i Elixias "spaavdeling".. Bastade och badade kallbad, brrr. Gick hem och åt en riktig lyxfrukost med varmt bröd och massa pålägg. Gick ner till centrum där det firades valentin day. Kyssartävling på torget, som vi för övrigt INTE deltog i. Men såg ett sött äldre par kamma hem priset som var en resa till Roma. Gick runt och kikade lite i affärer och njöt av det härliga vädret. Gick hem igen och slappade i soffan ett par timmar, åt godis och kollade på film. På kvällen återvände vi till centrum för att äta tre rätters middag och njöt sedan de sista lördagstimmarna i soffan.....

Idag blev det sovmorgon här, skönt och behövligt. Sen har jag varit på "säkringskurs för klättring" Övade såklart massa på varanndra så är ganska mör i kroppen nu. Men nu har jag iallalfall Det så kalalde "Bratt kortet" och kan nu säkra de som vill klättre. Så mina vänner, är det någon som är sugen säg till!!=)

Trevlig söndagskväll....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0