Pluggstart....

Då var det dags att slå upp böckerna
Få pli på sig själv
Ta ansvar
Och läsa en kurs på distans

ansvar,
ansvar,ansvar,
ansvar,ansvar,ansvar,
ansvar,ansvar,ansvar,ansvar,
ansvar,ansvar,ansvar,ansvar,ansvar,



Jag läser om Sveriges författningssamling, rättskällor och EU.s direktiv när det gäller lagar. Jag försöker sätta mig in i olika prejudikat för att få mer förståelse för rättsordningen. Jag lär mig skillnaden på offentlig och civilrätt, på fysisk och juridiska personer. Och nu ska jag gå vidare och läsa om sanktioner... ja alltså om bestraffning

Varför använda detta språk?!?


Kommentarer
Postat av: Carro

Rättskunskap, shit vad proffisonellt det låter! Hur går det med pluggandet än så länge då?? Är det mkt att plugga?

Vi drog på Yatzi igår, men vi kom dit alldeles för tidigt, var inte ens öppet där nere. Så efter nån drink o lite dans tog vi en taxi hem! Haha, så kan det gå ibland, men skönt att vakna upp o inte må dåligt idag iaf! ;)

Snart måste vi hitta på nått igen!

2010-02-28 @ 16:57:58
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Jag mår bra!:)

Förstår att du saknar svenska pizzan. Norge pizzerna är INTE jätte goda om man säger så:)

Jaha, har du börjat plugga du! Intressant. Kanske jag gör till hösten om jag kommer in. Kram

2010-02-28 @ 18:33:40
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: AMRA♥

jag borde verkligen plugga nu :p

2010-02-28 @ 20:06:39
URL: http://amraahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0