Så var det snart helgen..

Efter att haft "skiddag" på jobbet igår åkte jag sliten till nästa jobb som pers assistent.
Kom hem ännu mer sliten och spelade lte kort med Martin innan jag somnade.
Vanknade idag, mer utvilad, åkte till helgpass nr 2 som pers ass. Nu är det 51 min kvar sen tar jag helg.

Ikväll blir det tjejkväll hos mig. Tv spel, vin, ost och kex. Det blir finfint det. Kommer vi iform så avslutar vi nog natten på ett dansgolv någonstans i Oslo.

Jag har nu ordentligt landat efter resan, nu ska jag ta tag i mitt pluggnade tänkte jag. Nästa veckas mål får bli att beställa den första kursen jag ska läsa, samt få tag i böckerna jag måste ha så jag kan sätta igång.... jepp så får det bli

Kos dere i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0