Senaste nytt

En dam blev sjuk och jag fick hennes tjänst tills hon kommer tillbaka, ökade med 20 procent så nu är jag snart uppe på 100 procent. Jobbar som elevassistent 1 dag i veckan och resten är jag i en specialklass där man jobbar 1 vuxen per barn. Det är kul och lärosamt, jag har jobbat där endel innan. Men det är ganska slitsamt både fysiskt och psykiskt. Jag hoppas att jag vänjer mig....

Idag hade borettslaget möte och det blev bestämmt att vi får nya fönster efter påsk. Precis det vi hoppats på!!
=Ingen is innanför fönstrena nästa år
=Vi slipper störa oss på det inrisktade K.et vi har på ena fönstret
=Jag behöver inte putsa fönster på länge

En ny grabb har kommit till världen, det är Martins bror och hans tjej som igår natt fick en liten son.... så nu måste vi boka in första bästa helg för att åka och titta på baby=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0