Ett rus

Klockan va 05.36 Tisdags morgon,
jag gick med en toalettrulle i handen på den 200 meter långa vägen från tältet till toaletterna
Toaletterna som igentligen va ett gäng ihopbyggda dass och luktade alltså 10 gånger värre än ett dass.
Jag var stel i ryggen efter att vi dagen innan burit massa packning från bilen och 500 meter in i natisonalparken vi campade i, himlen va mulen och små regndroppar landade på mina axlar. Jag hade lätt huvudvärk, en blandning mellan trötthet och gårdagens vinande.... men när jag plötsligt tittade upp, bortåt, ut över havet och andades in den morgonfriska luften kände jag det. Ett lyckorus som gick genom hela kroppen... jag kom och tänka på att jag är lycklig.

Lycklig

Jag log hela vägen tillbaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0