Konsten att bråka

Han -MEN?!?! Trodde du skulle fortsätta med strykningen. Jag har inte dragit ur sladden....
Hon -MEN FÖR HELVETE! Vad sa jag till dej!?
Han -Du frågade om jag dragit ut sladden, trodde du menade till kamera laddaren
Hon -Jag sa "Har du dragit ut sladden på STRYKJÄRNET!"
Han -Ahhh!!
Hon -Ahh!!
Han -Vad vill du ha till kvällsmat ditt sura helvete

Ett stort asgarv brtyder ut i lägenheten

Hon -Som straff får du laga mannagrynsgröt!

Idag har vi köpt en systemkamera, snart kommer fin fina bilder.. ska bara hitta on knappen först!

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha! Åt alltihop typ. :)

2010-06-29 @ 23:17:48
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: frida

Ni är för härliga ni! =) Hoppas att semestern blir toppen!

2010-07-02 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0