Lite av varje...

Måndag, ont i halsen... ons, ringa doktorn "Avvakta"... Jobba tors och fre.
På Fre flyttades halsontet upp i örat, det kom plötsligt, det gjorde svinont.
Hade missat doktorns telefon tid, stack från jobbet , åkte till doktorn med en hejdundrandes öronvärk.
Fick komma in efter en kvart... Öroninflamation.
Det som jag haft så många många gånger förr,  som hållit mig vaken så många nätter som liten, som jag trodde jag haft för sista gången.

Åkte hem och tyckte synd om mig ett par timmar, verken la sig, tur var det, på bussen på väg till Oslo satt nämligen min syster och hennes två barn på 5 och 14 år... Åhh så roligt det var att se dem. Och tänk att det var de som var hos mej denna gången!

Idag har vi haft våran första heldag utav tre...
Åt pannkakor till frukost, gick till bondgården och tittade på alla djur, hade 5 års kalas med Hello Kitty tema, busat, kollat på film... mmm en riktigt fin dag.

Nu väntar jag på att Martin ska ha partajat klart så jag kan hämta honom så vi kan stupa i säng. Har såklart en fullspeckad dag imorgon också ;)


Inget kalas utan tårta:=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0