Martin och den mystiska cykeltjuven, del 2

Hade det varit sommar hade svaret varit 2, då hade jag garanterat suttit och väntat på tjyven. Men nu är det vinter så svaret är x

Martin tog sitt lås som han på morgonen hittat slängt på backen och satte på cykeln. Gick hem för att äta och slappa lite... Senare på kvällen återvände han till cykeln....

Vilken fortsättning tror ni är sann??


1, Tjyven hade tagit bort sitt lås och bara Martins lås satt kvar

x, Martin ser någon stå vid cykeln när han kommer dit, så han springer fram.. Pers hävdar ha fått cyklen av en kompis och vill inte ge den ifrån sig ifrån sig. När Martin hotar med polisanmälning ändrar han sig dock

2, cykeln va borta, Martin hittade sitt lås på backen för andra gången, AVKNIPSAT

Kommentarer
Postat av: madeleine w

Hihi va kul och följa, jag tror martins lås var avknippsat.



Du borde blir fröken för du är så påhittig när du skriver.

Men du pluggar juridiken nu ser ja, det gör jag med, tycker det är välidgt intressant men mkt att ta in. Varför läser du juridik förresten?



Kram

2010-03-02 @ 19:10:30
Postat av: matilda

Aa efter andra avenyn haha :D

2010-03-02 @ 21:35:28
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: gabriella

jag tror på förslag 2!



Trafiken kom igång förresten!

2010-03-03 @ 12:09:38
Postat av: Lina

Jag gissar på 2..men du får gärna tala om hur det gått! =D

2010-03-03 @ 16:07:29
URL: http://lijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0