När mannen rymmer hemifrån

Efter en nästintill sömnlös natt och ständig värk är jag lättirriterad, sur och arg... alltså inte lätt att ha och göra med. Martin anad oro så fort han kom hem från jobbet och gjorde allt för att hålla mitt humör på en balanserad nivå men tillslut orkade han inte mer och tog sin chans

Martin -Det är gokart ikväll, jag sa att ja inte skulle vara med men kanske ska åka dit en liten sväng
Carro -Okeej, gör de du...

Martin tar genast upp telefonen "Jag hänger med ikväll, vi ses hos mig om 20 min, jag kör" Sen sprang han ner till källaren och letade reda på gokart dressen, drog på sig kläderna. Gav mig en puss i farten och sprang ut.

En sväng förvandlades alltså till en helkväll på gokart banan.
Tror han behövde ett miljöombyte... =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja visst är de heta! 300 pix på nelly ;)

2010-03-10 @ 09:59:17
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0