Uppsumering av lördagen

Efter endel velande bestämde jag mig för att lite spontant åka in till Oslo och partaja med Jennie och hennes jobbarkompisar efter jobbet.
Åkte hem och gjorde mig iordning på rekordtid. Åkte in till Oslo och hamnade på förfest hos en kille som visade sig va DJ på cafe sör, stället vi hängde mycke på när vi var nykomlingar i Oslo. Ölen flödade och det tråkiga dataspels snacket förändrades snart till mycket mer intressanta samtal. Framåt natten begav i oss ut och hamnade just på Cafe sör. Glömde bort att ja inte skulle "slösa" pengar och drack drinkar och trivdes. Träffade en person som tyckte jag va självsäker nog till att kunnas djävlas med, det slutade med att ja tömde ett glas vatten på honom med gott samvete. Och han kunde inget annat än att ta emot. Cafe sör stängde och Jennie kom på den geniala ideen att vi kunde följa med till deras hotell  som de bodde på under helgen. Så när Martin kom för att hämta mej såg jag till att lura med honom dit. Satt och drack öl och fnittrade ett par timmar hos Jennies jobbarkompis. Sen gick jag och Martin och la oss de ena rummet eftersom att de hade dubbelrum men bara sov en pers i varje rum... sen de bästa av allt. Vakna till hotellfrulle. När magen kändes som en cementklump pga all mat åkte vi hem och tillbringade dagen framför tven med nedfällda ögonbryn.

Spontanfestandet, det bästa festandet

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som ett perfekt sätt att spendera en lördag ;)



Säg till om du är sugen på att festa i helgen :D

2010-03-22 @ 20:16:01
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com
Postat av: Daniel

Härligt

Spontanfestande det bästa!!!!

2010-03-23 @ 12:38:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0