En kvinnas palats

Han -Jag åker och kollar på den där öppna spisen vi såg i reklambladet.
Hon -Men inte nu, jag hinner inte följa med då!
Han -Men jag kan kolla hur den ser ut
Hon -Vad är meningen med det, då måste vi ändå dit en gång till.......Är den fin måst ja se den innan vi köper den. Är den ful måste ja ändå dit å kolla, ja kanske tycker den e fin, då måste jag säga till dej att du ska tänka på "det och det" och att det kanske vist blir fint i kombination till det andra. Sen kommer jag säga att vi kan köpa hem den för att testa. Gillar jag den kommer jag kasta kvittot. Vips så blev den våran....

Vad det kanske lite för ärligt att avslöja den kvinnliga listen för en mann?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0